KUGLOF SA HURMAMA

 Jako ukusan, jednostavan i sočan kuglof. Trebala sam poslušati instinkt, pa hurme uvaljati u brašno da ne potonu, ali sam išla po receptu, davno zapisanom. Pale su na dno, ali to ne umanjuje savršen okus ovog kuglofa. 



📍Sastojci:
✔️4 jaja
✔️250 gr šećera
✔️2 vanilin šećera 
✔️200 ml ulja
✔️200 ml mlijeka
✔️250 gr brašna
✔️1 prašak za pecivo
✔️15-tak hurmi 

U posudi izmiksati cijela jaja uz postepeno dodavanje šećera i vanilin šećera. Kada postane pjenasto, dodati ulje i mlijeko pa sjediniti.
Zatim dodati brašno pomiješano sa praškom za pecivo i na kraju umiješati ranije otkoštene i isjeckane hurme. Sve špatulom izmiješati.
Kalup za kuglof premazati uljem i pobrašniti. Izliti smjesu i peći u rerni zagrijanoj na 180° oko 30-35 minuta. Provjeriti čačkalicom.
Ispečen malo prohladiti u kalupu, a zatim okrenuti na pladanj za serviranje i skinuti obruč.
Obilno posuti šećerom u prahu i rezati.
Divno je prozračan, mekan i izuzetno ukusan.
E da napomenem slijedeće: nekad davno sam zapisala ovaj recept i razmišljala sam da li da hurme malo uvaljam u brašno kako ne bi potonule, ali sam se držala recepta. I malo se zeznula.😁😁😁 Potonule su. 😂 To je kad sebe ne slušam. Ne umanjuje to na ukusu ništa, ali bi bilo bolje da su se raporedile svuda. 
Ukoliko budete pravile, uvaljati malo hurme u brašno pa ih dodati u smjesu i samo malo izmješati. 
Uživajte!!!💞🍀💞





Primjedbe

Popularni postovi