KLIKER ĆUFTICE (U VARIVU)

 Danas vam donosim divan recept za minijaturne kliker ćuftice, koje sam vidjela na nekom turskom kanalu. Najbolja stvar je što ih izađe poprilično i možete ih zalediti, pa ukuhati u bilo koju supu ili varivo kao ja danas, a odlične su i za bilo koji sos.👌🏻😁

Izuzetno su ukusne i djeca će ih sigurno obožavati. 




🔅 Sastojci za kliker ćuftice:


▶️500 gr mljevenog mesa

▶️2 struka mladog luka ili glavica običnog crvenog luka

▶️1 jaje

▶️pola čaše od 2 dcl prezle ili sitnog bulgura

▶️mljeveni biber

▶️suhi začin

▶️sušeni kopar, vlasac, bosiljak, peršun

▶️kašičica kurkume 


Luk sitno isjeckati, dodati ga mesu, kao i sve ostale začine. Mijesiti rukom, što duže to bolje. U principu treba mijesiti oko 10 min. Ukoliko vam je smjesa tvrda (ako je jaje manje) dodajte slobodno kašiku-dvije vode da bude podatna za oblikovanje. Ako je rjeđa, dodajte još malo prezle ili sitnog bulgura. 

Da sačuvam ruku i ne mijesim ručno 10 min, stavila sam na mikser dodatak za gnječenje i s njim sve završila za 5 minuta.

Od smjese oblikovati loptice veličine klikera (skroz male) i stavljati na pek papir u pleh ili tacnu.

Kada ste sve formirali, pospite brašnom i treskajte tacnu da se sve fino uvaljaju u brašno.

Ako ćete ih zaleđavati, tako na tacni ubacite u zamrzivač, pa zaleđene spakujte u vrećice.

Pri upotrebi ne treba odleđavati, samo ih tako propržite na ulju da porumene, sipajte u supu ili varivo i kuhajte 10 min. 

Danas sam kuhala čorbu od carskog povrća i riže, uz luk crveni i bijeli, svježi paradajz na kockice, pelat, a ove savršene ćuftice su upotpunile sve. Dodala sam raznih začina i oduševljeni smo aromom.

U originalnom receptu dodaje se i sušena menta kad se kuhaju, ja sam nasjeckala malo svježe u varivo i baš daje odličnu aromu.

Bacite se na posao i probajte. Dodajte začine koje volite i uživajte.





Primjedbe

Popularni postovi