SIROVI KOLAČ (RAW CAKE)

 Konačno i kod mene nešto zdravo! 😂 Da ne bude kako nešto fali. Tu je sirovi kolač (raw), savršeno ukusan i zdrav. Možete jesti bez da vas grize savjest.


Napisati ću šta sam ja stavila, a vi možete količinu prilagoditi svojim potrebama i ukusu.😉 




🔶Sastojci:

- 14 komada hurmi 

- 6 suhih smokava

- 100 gr suhih šljiva

-  mix indijskih oraščića, lješnjaka, brusnica, grožđica

- 50 gr badema

- 50 gr suhe brusnice

- 3 kašike sirovog kakao praha


😉Za glazuru i posip:

- 100 gr tamne čokolade (70% kakaa)

- 1 kašika kokosovog ulja

- sjeckani badem, brusnice i kandirane đumbir kockice 


Hurme očistiti od koštica i zajedno sa suhim šljivama i smokvama potopiti u vodu i neka odstoje sat-dva.

U sjecku isjeckati bademe, brusnice i navedeni mix.

Ocijediti suho voće, pa staviti u blender i miksati da dobijete kompaktnu pastu.

Dodati isjeckane orašaste plodove, sirovi kakao i sve sjediniti kašikom.

Ako vam se smjesa čini rjeđa, dodajte i kokosove ljuspice.

Manju pravougaonu posudu obložiti streč folijom. Smjesu izručiti i poravnati. Staviti i zamrzivač oko sat vremena.

Na pari otopiti kokosovo ulje, dodati tamnu čokoladu i miješati da dobijete glazuru.

Izvaditi kolač na pladanj, odstraniti foliju i preliti glazurom. Budite brzi jer se glazura expresno stvrdne na hladnom kolaču. Ostavite malo glazure i prošarajte preko kad se prvi sloj stisne. Pospite sjeckanim bademima, brusnicama i kandiranim đumbir kockicama.

Kao što se kod mene vidi, žurila sam, pa mi se donji sloj i nije dovoljno stisnuo, ali je okus očaravajući.👌🏻🥰

Lijep pozdrav svima! 🙋🏻‍♀️❣️





Primjedbe

Popularni postovi