LAGANA PITA SA TIKVICAMA I GRIZOM

 Za danas sam pripremila jedan odličan obrok bez mesa, fenomenalnu pitu sa tikvicama i grizom. Može se jesti i topla i hladna, uz šolju jogurta zaista odlična!🍀💓 

Kod mene su je jeli i oni koji baš ne vole tikvice.🤭🤭

Mekana, sočna, ukusna, kao ručak ili lagana večera. Izbor je vaš, a sigurna sam da ćete uživati.👌🏻👍🏻




💌 Sastojci:

- 1 kg tikvica

- 250 gr mladog sira

- 5 jaja

- 50 gr brašna

- 100 gr pšeničnog griza

- 1 prašak za pecivo

- suhi začin, mljeveni biber, suhi kopar (po želji)

- komadić maslaca za premazivanje pleha


Tikvice izrendati, ali ih nemojte soliti.

Posebno u zdjelici izmiješati brašno, pšenični griz i prašak za pecivo.

U posudi žicom umutiti jaja, pa dodati suhi začin, so i mljeveni biber. Zatim dodati mladi sir i sve sjediniti žicom.

U smjesu potom sipati brašno da grizom i praškom za pecivo i sve izmješati. Na kraju umiješati izrendane tikvice. 

Pleh precnika 30 cm premazati komadićem maslaca i posuti grizom. Izliti smjesu. U sredinu poredati kolutove tikvica.

Peći u rerni zagrijanoj na 190° oko 35 minuta da lijepo porumeni.

Poslužiti ili toplu ili hladnu uz šolju jogurta.

Za kaloričniju varijantu možete koristiti feta sir, ali pazite na količinu soli koju dodajete.

Ako budete probali, javite mi utiske.

Puuuno vas sve pozdravljam!

😍💌👍🏻👌🏻





Primjedbe

  1. Gospođo, dobro jutro.Evo upravo sam spremila vašu pitu sa tikvicama, sve pohvale.Šta reći sem riječi hvale, vi ste jedna iskrena osoba koja nesebično dijeli svoje recepte(bez uvrede, kao i gospođa Aliki).Sve što sam spremala po vašem receptu ispalo je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga gospođo, od srca Vam hvala na feedbacku i drago mi je da ste zadovoljni i da vam se sviđa to što prezentiram. Veliki pozdrav i pratite me i dalje za još lijepih recepata. ❤️❤️❤️

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi