DIVIT BAKLAVA

 Do sada ste kod mene vidjeli i baklave i hurmašice, ma svašta nešto, ali divit baklavu nisteeeeee!

E pa ovo je zaista moćna i sočna baklava, bez mane!

Priprema nije nešto komplikovana, a rezultat vrhunski. 



📌Sastojci:

- 500 gr jufki za baklavu

- 500 gr mljevenih oraha

- 150 gr šećera 

- 250 gr maslaca 


📌Agda (zaljev):

- 1 l vode

- 700 gr šećera 

- sok 1 limuna 


Jufke po otvaranju prekrijte  vlažnom krpom da se ne suše i da se lakše rolaju.

Prebrojte jufke, jer vam za 1 rolnicu trebaju 2.

Orahe sameljite i pomješajte sa šećerom. Ja sam pola samljela, pola isjeckala sto3 NE PREPORUČUJEM, jer jufka pri rozanju hoće pucati. Mljeveni su najbolji.

Maslac rastopite.

Prvu jufku premazati maslacem, staviti drugu jufku, koju isto premažete i pospete orasima ravnomjerno po čitavoj jufci.

E sada vam treba jedna duga igla za pletenje (bar sam se ja tako snašla jer nemam oklagiju tanku kao olovka😁). 

Na dužu stranu staviti iglu i polako oko nje motajte čitavu jufku do kraja. Iglu postavite sad u uspravni položaj i polagano počevši sa dna, objema rukama povlačite, rozajte jufku da se lijepo nabere. Narozanu jufku polako skinite sa oklagije, odrežite krajeve i isjecite na 4 jednaka dijela. 

Redajte u nauljenu tepsiju, a postupak ponovite sa ostalim jufkama.

Gotovu baklavu premazati maslacem i peći na 180° oko 35 minuta, da lijepo porumeni. 

U međuvremenu u šerpu staviti vodu i šećer da prokuha i kuhati 10 min. Kada se agda malo prohladi dodati sok limuna ili 4-5 kriški limuna 5 minuta prije nego agda bude skuhana.

Gotovu baklavu prohladiti, pa zaliti mlakom agdom, te ostaviti da se dobro ohladi.

Zaista bude odlična. Probajte, pa mi javite kako vam se sviđa. 👍🏻🥰💖



Primjedbe

Popularni postovi