PILEĆE ĆUFTETE U BIJELOM KREMASTOM SOSU


Kad voliš ono što imaš, imaš sve što ti treba. 🍀🫶🏻

A mi volimo dobro pojesti, zato smo tu.😁😁😁

Od mene za vas, opet nešto relativno brzo, ekonomično i jako ukusno. Ideja za odličan ručak.

Ćuftete od piletine u bijelom kremastom sosu, a kao prilog domaći rezanci. 👌🏻👌🏻👌🏻🍽️




🍀 Sastojci:

- 500 gr pilećeg filea

- 1 manja glavica crvenog luka

- 2 režnja bijelog luka

- 1 jaje

- 3 kašike prezle

- suhi začin

- mljeveni biber

- malo peršuna

- 2 dcl vrhnja za kuhanje

- par kašika rendane gaude

- parmezan po želji

- par kašika brašna

- 2 kašike ulja


Piletinu izrezati na komade, luk također. Sve staviti u sjecka, pa samljeti da dobijete kompaktnu masu.

U to dodati jaje, prezlu i začine. Dobro sjediniti. Malo nauljenim rukama formirati ćufte željene veličine i uvaljati u brašno.

U tavi zagrijati ulje, pa staviti ćufte da se prže i da lijepo porumene sa svih strana. Dodala sam kašiku sušenog sjeckanog povrća (vi ne morate) i dolila malo vode. Kuhala sam ćufte oko 20 minuta uz povremeno dolijevanje vode. Kada je voda skoro ukuhala, sipati vrhnje za kuhanje, malo prokrčkati, pa dodati rendani sir i sve sjediniti.

Po potrebi malo posoliti, kod mene je bilo dovoljno slano.

Poslužiti toplo uz neku pastu, rižu, pire, kuhani krompir.... Odozgo možete posuti malo parmezana i sušenog peršuna. Za salatu smo imali pečene roge sa bijelim lukom. 👌🏻 

Zaista je jako ukusno.

Lijep ostatak dana svima.🍀👌🏻👍🏻🫶🏻👋🏻❣️

------------





Primjedbe

Popularni postovi