T-BONE DRY AGED STEAK

 Za mene sasvim novo iskustvo i to fenomenalno!😁

Danas sam spremala T-bone dry aged steak. Prvi put i nikako posljednji.😁👍🏻👌🏻

Sezona roštilja je tu, pa će se sigurno vrlo često naći na mojim daskama.😅

Proces suhog zrenja na kostima 21 dan i dodatno sazrijevanje u specijalnim komorama od 30 i više dana. Na taj način meso dobije savršenu punoću i mekoću okusa. Stvoreni su za najfinije trenutke u životu. Perfect match!!!👌🏻👌🏻👌🏻 



Sama priprema je vrlo jednostavna. Meso fino nasoliti (ne dodajite nikakve druge začine). U šerpicu staviti komadić maslaca, nekoliko režnjeva bijelog luka i grančicu ružmarina. Zagrijati da se maslac otopi.

Meso premazati otopljenim maslacem i peći na grilu ili tavi sa obje strane. Dužina pečenja ovisi od veličine komada i od toga volite li blue rare, medium, rare, medium well, medium rare ili well done kao ja.😁😁😁 Povremeno okrenite meso da stoji vertikalno kako bi se uhvatila korica i sa strana. 

Moj električni grill je manji, pa sam ga zapekla na grilu i prebacila u gril tavu. Dodala maslac sa lukom i ruzmarinom kojim sam premazivala meso i nastavila peći dok nije bilo po mom.😅 Luk se karamelizirao i poprimio aromu ružmarina, što je dalo dodatni štih svemu. 👌🏻 Savršeno! 

Ispečeno prebaciti na dasku, izrezati i uživati svim čulima. Ako volite vino, odlično će se uklopiti uz ovo meso. 




Uživajte!

-------------


Primjedbe

Popularni postovi