POHOVANI PILEĆI BATACI

Kako stojite sa pohovanim batacima, volite li ili ne? 🤔

Moja mama ih je često pravila, a ja rijetko. Danas se sjetih i napravih.😁👍

Znam da nije kvantna fizika, pa neću detaljisati o načinu pripreme, samo ukratko.😂Vjerovatno ih svi isto pravimo.😃




🖊️ Potrebno je:

-8 komada pilećih mikro bataka

- 3 jaja

- cca 200 gr brašna

- cca 250-300 gr prezle

- so

- mljeveni biber

-1 kašika bijelog luka u granulama

- vegeta 

-ulje za prženje (koristila sam kokosovo)


Batake dobro oprati i skinuti im kožicu. 

U šerpu sipati vodu i staviti batake da se kuhaju oko 15-20 min. Mnogi to ne rade, ali ja tu vodu iskoristim i napravim usput i pileću supicu.👍

Izvaditi batake u cjediljku da se ocijede.

Umutiti jaja uz dodatak vegete i bijelog luka. U jednu posudu sipati brašno, u drugu prezlu.

Batake posoliti, uvaljati u brašno, pa u jaja, pa ponoviti - opet brašno, jaja i na kraju prezla. Redati ih na tacnu.

U tavi zagrijati ulje, sipati toliko da kada pržite batake najmanje polovina bataka bude uronjena u ulje.

Pržiti na srednjoj temperaturi uz povremeno okretanje da lijepo porumene sa svih strana. 

Ispržene, redati na kuhinjski papir da se ocijedi višak masnoće. Budu predivno hrskavi a sočne unutrašnjosti (jer su prethodno kuhani).

Poslužite uz sve što želite, kod mene danas pekarski krompir (ali ga nisam slikala 😁) i salata.

-------------






Primjedbe

Popularni postovi