PUNJENE PLJESKAVICE

Odlične su, jako ukusne i vašim ukućanima će se zasigurno jako dopasti.
Prilog uz njih mi je bio pekarski krompir, za koji ću napisati poseban recept, onako kako ga ja spremam.




Sastojci:

- 500 gr mljevenog mesa
- 1 glavica crvenog luka
- 3 režnja bijelog luka
- 1 jaje
- 2 kašike prezle
- vegeta
- so
- biber

Za nadjev:

- 6 kriški edamera
- čajna kobasica, mortadela, sudžuka, suho meso, uglavnom po vašem izboru.

U zdjelu staviti mljeveno meso, pa dodati sitno sjeckan crveni i bijeli luk, biber vegetu, prezlu i jaje pa dobro rukom sjediniti. Ostaviti u frižider oko pola sata.

Nauljenim rukama uzimati jednu lopticu smjese (količina zavisi kolike pljeskavice želite), rastanjiti u krug, na sredinu staviti sir i kobasicu, pa pokriti drug dijelom mesa, lijepo utapkati da sir ne viri i ostaviti sa strane. Od ove količine dobila sam 6 srednje velikih pljeskavica.

Kupila sam nekada plastično pomagalo za pravljenje pljeskavica ili hamburgera i zaista puno olakšava stvar. Tako sam dobila ovu rebrastu "dekoraciju".😁



U tavi zagrijati ulje i pržiti pljeskavice sa obje strane da lijepo porumene, ali na srednjoj temperaturi da vam ne bi ostale sirove unutra.

Možete ih ispeći i na roštilju.

Prilog može biti i samo salata.😁

Dobar tek!



Primjedbe

Popularni postovi