DVOBOJNA LIJENA PITA

Veliki sam zaljubljenik lijenih pita i uopšte voćnih kolača, za razliku od mojih ukućana koji uglavnom preferiraju čokoladu. 😁
Ovaj put sam obradovala sebe. 2 u 1: dva okusa u jednom. Koristila sam nedavno napravljen džem od smokava i džem od višanja.
Preukusna pita sa tijestom koje se topi u ustima, sutradan još ljepše...mekano, ma divno!
👍🏻👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻




Sastojci za tijesto:

- 500 gr brašna
- 250 gr maslaca
- 2 jaja
- 5 kašike šećera
- 1 prašak za pecivo

Za premazati:

- džem po vašem izboru
(u mojoj varijanti džem od smokava i višanja)
- šećer u prahu i vanilin šećer za posipanje

U posudu prosijati brašno, pa dodati na kocke izrezan maslac sobne temperature, dobro izraditi rukama, pa dodati šećer, jaja i prašak za pecivo. Fino sjedinite. Dobit ćete lijepo, podatno, neljepljivo tijesto. Zamotati u streč foliju i ostavitu u frižider oko pola sata.
Često zamijesim ujutro i stoji u frižideru i nekoliko sati, pa i vi možete tako sebi uštimati prema svom slobodnom vremenu.

Odmoreno tijesto izvaditi na pobrašnjenu podlogu, premijesiti vrlo malo i podijeliti na 3 dijela na slijedeći način: 2 veća dijela iste veličine, a 1 dio manji (za izradu trakica).
Razvaljati prvi dio na veličinu pleha. Radila sam u metalnom obruču za kolače i stavila pregradu između, a vi možete u pleh prečnika 30 cm okrugli ili neki pravougaoni. Debljina razvaljankog tijesta treba da bude cca 4-5 mm.
Premazati obilno džemom. Preko staviti drugu razvaljanu koru, premazati džemom. Najmanji dio tijesta razvaljati, izrezati trakice i poredati ih kao rešetku preko pite.


Peći u rerni zagrijanoj na 200° oko 25 do 30 min.zavisno od rerne. Nemojte prepeći, treba da bude umjereno rumena.


Izvaditi, malo prohladiti pa posuti šećerom u prahu zamirisan vanilom.

Rezati na kocke i prepustiti se uživanju uz kaficu.





Primjedbe

Popularni postovi