PITA BREAD

Nekada ranije sam pripremala ove divne lepinjice, ali ih nisam objavila.
Danas je baš kišan dan i šta drugo, nego ući u kuhinju i baciti se na posao.
Lepinjice su mi ispale baš onako kako sam  htjela i odlično su poslužile za ručak, na radost mojih ukućana.

Odlične su za sve vrste punjenja i meni daleko praktičnije od tortilja. Probajte i vi, dopast će vam se! 



Sastojci:


  • 500 gr brašna
  • 3 dcl mlake vode
  • 1 kesica suhe germe
  • 2 kašičice soli
  • 1 kašičica šećera
  • 1,5 dcl maslinovog ulja
Sve suhe sastojke izmješati u posudi i postepeno dodavati mlaku vodu. Mijesiti rukama dok ne dobijete ne previše mekano, a ni pretvrdo tijesto. U mom slučaju ova količina vode je bila idealna.

Odlično je za raditi i ne lijepi se. Kad ste ga fino izmjesili formirajte loptu, premažite je nauljenom rukom, pokrijte krpom i ostavite na toplom mjesu oko 30-tak minuta. Za to vrijeme će tijesto fino narasti.

Uključite rernu da se  zagrije na 230°. 


Nadošlo tijesto prebacite na pobrašnjen radni sto, malo premjesite i podijelite na 8 jednakih dijelova. Formirajte manje loptice.

Sad ću objasniti postupak kako sam ja radila, jer treba imati u vidu da one budu gotove za 5 minuta, peku se po dvije u jednoj turi i jako je bitno da se rerna ne hladi, tj. da brzinski ubacujete i izbacujete lepinjice.

Isjekla sam 4 komada pek papira veličine pleha od rerne. Jedan papir sam odmah stavila u pleh.

Svih 8 loptica razvaljati u krug debljine 4-5 mm, znači što tanje i to je jako bitno kako bi se lijepo napuhali. Na papir u plehu staviti dvije lepinje, a ostale poredajte na ostale komade papira koje ste stavili na kuhinjski sto - dakle na svakom komadu papira su dvije lepinje.

Ostavite da odstoje 20 minuta.

U zagrijanu rernu ubaciti pleh da lepinjama i peći tačno 5 minuta. Za to vrijeme će se divno napuhati i ne trebaju vam dobiti zlaćanu boju. Ostat će skoro bijele, a takve i treba da budu. U principu čim se napušu gotove su. 

Brzinski ih izvadite iz rerne, zajedno sa papirom prebacite na kuhinjsku krpu i ostavite. Na pleh prebacite papir sa slijedeće dvije lepinje i brzo ubacite u rernu. Ponavljajte postupak dok ne ispečete sve.





Presjecite ih na pola i punite po želji. Vidjećete u slijedećem postu kako sam ih ja iskoristila.

Potpuno su šuplje, fantastične za sve vrste nadjeva:


Uživajte i vi! 




Primjedbe

Popularni postovi