DOMAĆI REZANCI OD HELJDINOG BRAŠNA

Šta da napišem o ovim rezancima - ukusni, ukusni i jaaaaaaaaaako ukusni :)))

Domaće je domaće prije svega. Dok ne nabavim mašinu za tjesteninu, "patim" se ručno, tako da su u globalu, mogli biti malo tanji, ali nisam više mogla da razvijam da mi ne bi pucalo tijesto. To međutim, nije ništa umanjilo u njihovom ukusu :)

Probajte i ovako, promjene radi, a i zdravije je od obične tjestenine :)



Pravila sam malo više, pola sam osušila za slijedeći put, a pola pripremala danas za ručak.

Za ovu - malo veću mjeru, potrebno je:


  • 200 gr heljdinog brašna
  • 400 gr bijelog brašna
  • 6 jaja
  • prstohvat soli
  • 3 kašike ulja


Izmiješati brašno i istresti ga na pobrašnjen radni sto. Napraviti udubljenje u sredini pa u sredinu sipati jaja. Dodati prstohvat soli i ulje.

Viljuškom promiješati jaja i pomalo uzimati brašno sa strane i kad dobijete smjesu koju više ne možete miješati viljuškom, nastavite mijesiti rukama.


Dobit ćete sasvim fino i kompaktno tijesto. Što ga duže budete mijesili bit će sve ljepše. Oblikujte kuglu i stavite na pobrašnjen tanjir, a zatim poklopite nekom zdjelom odozgo kako se ne bi sušilo i ostavite tako da odmori oko pola sata.

Tijesto koje je odmorilo, prebaciti na pobrašnjen sto i podijeliti ga na dva dijela.

Prvi dio razvaljati oklagijom što možete tanje. Kako sam već rekla, bez mašine za tjesteninu ga je nemoguće skroz tanko razvaljati a da ne počne pucati, tako da sam ostavila nešto deblju tjesteninu.

Razvučeno tijesto stavite na pobrašnjen stolnjak da se prosuši. Isto ponovite sa drugim dijelom tijesta.

Jufke sušiti oko sat vremena na sobnoj temperaturi, bolje da je toplija prostorija.

E sad možete jufku zarolati pa oštrim nožem sjeći na rezance željene širine ili kao ja, prebaciti na sto i sjekačem za tijesto sjeći na rezance.


Pobrašnite kuhinjsku krpu i na nju odlažite isječene rezance da se još malo prosuše.



Ako ćete ih odmah kuhati, ne morate ih potpuno osušiti. One koje ćete ostaviti, dobro osušite a zatim ih stavite u papirnu vrećicu i koristite po potrebi.

Kuhaju se uobičajeno u posoljenoj i malo pouljenoj vodi dok ne omekšaju. Obzirom da je heljdino brašno "teže" i ljepljivije, ja sam ih kuhala oko 20-tak minuta, zatim ocijedila i servirala.

Uživajte i vi u domaćoj tjestenini :)

Primjedbe

  1. Hvala na receptu, moram isprobati, planiram izbaciti bijelo brašno iz prehrane, da li može neko zamjensko
    umjesto njega?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi