PREBRANAC

 Život je kao balon sa korpom: ako želiš letjeti više, moraš se oslobađati tereta!😉

Ja to shvatih doslovno, pa se rješavam zaliha graha za ovu zimu.😂😂😂

Grah prebranac - dokaz da jelo može biti savršeno i bez mesa koje trpamo u sve. 😉😅

Dok još traje zima, ne zaboravite na ovo retro jelo. Nepravedno zapostavljeno.👌🏻👍🏻




☑️ Sastojci:

- 500 gr bijelog graha (tetovac)

- 3-4 glavice crvenog luka

- 4-5 režnjeva bijelog luka

- 1 dcl ulja

- suhi začin

- mljeveni biber

- 2-3 lista lovora

- 2-3 cherry paradajza

- 2 kašike paradajz sosa

- nekoliko baby mrkvica

- 1 kašika aleve paprike

- 1 kašika suhe tucane paprike

- malo peršina, bosiljka

- na svoju ruku sam dodala i malo graška 😉


Kuhala sam ga u slow cookeru i savršen je.

Grah sam oprala, otkuhala 15 minuta, vodu prosula, ocijeđen grah stavila u krčka. Pripremila sam luk i ostalo kao u klasičnom receptu ispod, istresla preko graha, izmješala i dolila 1,5 litar vode. 

Na high opciji kuhala 4 sata, zatim na low 6 sati (preko noći sam ostavila da se kuha). Vidite na slici kako je ispao. Ako želite zgusnuti malo, samo dio graha izgnječiti viljuškom i vratiti u grah, pa još poklopljeno kuhati 20 minuta. 


A sad standardna verzija:

Grah oprati, nasuti vodu pa pustiti da kuha oko 15 min. Vodu prosuti i grah dobro oprati.

Nasuti vodu i staviti da se kuha dok ne omekša. Treba biti samo potopljen vodom. Ne smije se raskuhati.

Na ulju prodinstajte crveni luk izrezan na rebarca i bijeli luk. Kada omekša, dodati sos paradajz, alevu, tucanu papriku, oguljeni cherry paradajz, izrezan i sve skupa kratko prodinstajte.

U pekač staviti malo ulja, istresti grah sa vodom u kojoj se kuhao, preliti dinstanim lukom, dodati začine, sve izmiješati, staviti lovor, malo pouljiti i u rernu na 180° da se krčka oko sat, do sat i po vremena. Mi ne volimo previše gust pa sam ga ostavila ovako i odličan je.

Prijatno! 👌🏻👍🏻💗




Primjedbe

Popularni postovi