MESNI JASTUČIĆI

 Nekada davno, suprug i ja smo često išli na Baščaršiju u jednu ćevapdžinicu samo zbog mesnih jastučića.😄 Jedini u njoj su ih pripremali. 

I nažalost, zatvorena je također odavno. Nekako mi godinama u nosu taj miris i danas odlučim da napravim baš te jastučiće. 

Moram vam priznati da nisu kao njihovi, ali su jako, jako ukusni.😄👌🏻👍🏻🙈🙉🙊 Mi smo uživali.

Pekla sam ih na toster grillu, sve miriše. 

Tajna njihovog ukusa je edamer ili gauda sir, izrezan na sitne kockice i pomiješan sa mesnom smjesom. Dok se peku, sir se topi, postaje hrskav i daje poseban šmek ovom jelu. (Na kraju slajda sa slikama imate kratak video kako to divno izgleda). Također, posluživani su preliveni sosom od ajvara, majoneze i milerama, uz somun i jogurt (bez krompira 😂) što ja nisam napravila, nego smo jeli uz salatu i prženi krompir kao prilog.👌🏻





🔆Za mesne jastučiće potrebno je:

✔️500 gr mljevenog mesa

✔️1 glavica crvenog luka

✔️2 režnja bijelog luka

✔️4 kašike prezle

✔️1 jaje

✔️200 gr gaude ili edamera

✔️Suhi začin

✔️Mljeveni biber

✔️ Sušeni peršun

✔️So


U mljeveno meso dodati skroz sitno isjeckan crveni i bijeli luk, 1 jaje, začine i prezlu pa dobro sjediniti. Umiješati i sir sitno isjeckan. Ostaviti smjesu u frižider 15 minuta.

Potom na streč foliji oblikovati jastučiće, debljine hamburgera u kockasti oblik. Otprilike jedna šaka smjese dovoljna za 1 jastučić. Meni je izašlo 6 komada.

Peći na grill tosteru ili grilu da lijepo porumeni sa obje strane. Dovoljno je sveukupno 5 minuta.

Poslužiti uz prženi krompir ili pomfrit, neku salatu i uživati ćete sigurno.



Primjedbe

Popularni postovi