POLAGANA PITA SA PAPRIKAMA

 Da li ste ikada jeli pitu sa paprikama?😃🌶️

Prvi put sam čula za ovu pitu od moje komšinice, pa mi je donijela da probam i nama se dopala.

Danas sam je napravila prvi put u svojoj izvedbi i ako ste ljubitelj paprika, sigurna sam da će se dopasti i vama. 👍🏻

Još ljepša je u sezoni, kada možete nasjeckati raznobojne paprike pa bude baš dekorativna.




📍Sastojci za tijesto:

- 500 gr brašna

- 3 kašike ulja

- so

- mlaka voda (količina po potrebi)


📍Nadjev:

- 6 komada paprika roga

- 1 glavica crvenog luka

- so


📍Za preliti:

- kajmak ili

- vrhnje za kuhanje 200-250 ml


Od sastojaka zamijesiti tijesto za pitu, dobro izraditi i podijeliti na 3 jufke. Svaku premazati uljem, pokriti streč folijom i ostaviti da odmara min.30 minuta.

Paprike očistiti i isjeckati na kockice, kao i luk. Posoliti i izmješati.

Razviti prvu jufku, izrezati na veće kocke, poredati u nauljen pleh, posuti paprikama, pouljiti, pa opet red jufke i tako dok ne potrošite sve komade. Isti postupak ponoviti sa preostalim tijestom i naravno završiti pitu sa jufkom.

Pouljiti i peći u rerni zagrijanoj na 200° oko 35 minuta.

Izvaditi, preliti sa kajmakom ili vrhnjem i vratiti u rernu još 5 minuta.

Toplu izrezati na kocke i poslužiti.






Primjedbe

Popularni postovi