GRILL POGAČICE

🙋🏻‍♀️Dančić svima! 🌻

Da li ste za jedan ovakav doručak? Volite li miris toplih pogačica rano ujutro? E mi Bogami, da! 😁

Još ovako sa grila, premazane maslacem, pa to je fantazija.

Sjetih se starog komšiluka, pa da vam ispričam. Odmah preko puta nas živjela porodica koja je imala dječaka naprednijeg za svoje godine, što se tiče oblina. Taj je jeo sve. I više puta doručkuje, ruča i večera. Čim vidi sto prilazi.😂 Dogovore se da jedu samo kad on spava. Sjeli oni jedan dan da ručaju, taman počeli uživati, kad prilazi dječak i pospanim glasom kaže: "Pa i ja sam živ!"😂😂😂 Znači, budite mi živi, zdravi, veseli i jedite! 🤣 A sad ide recept za gril pogačice.👍🏻




📌 Sastojci:

- 500 gr brašna

- 1 kesica suhog kvasca

- 1 čajna kašika soli

- 1 manja kašičica šećera

- 3 kašike maslinovog ulja

- mlaka voda (količina po potrebi)

- cca 50 gr otopljenog maslaca 


Zamijesiti mekanije tijesto nego za pitu, maaaalkice ljepljivo. Pokriti i neka odstoji pola sata, taman dok popijete kafu.

Zagrijati grill toster. Nauljenim rukama otkidati loptice, raspljeskati na dlanu i stavljati na gril. Poklopiti i neka se peku 3-4 minute, ovisno od debljine. Vruće premazivati otopljenim maslacem i redati jednu na drugu, pokriti krpom dok sve završite.

Poslužiti uz sir, pavlaku, ajvar, salamu, šta god vam padne na pamet. Mekane su kao duša i jako ukusne. 🥰

Uživajte u ovom sunčanom danu i ostanite mi zdravi! 😘





Primjedbe

Popularni postovi