ČUPAVE KOCKE

Pozdrav svima! 

Možete da me volite ili ne volite, ali ne možete da me ignorišete.😂

Drage moje, evo me sa jednim predobrim prhkim kolačićem koji će sigurno oduševiti vaše goste za praznike. Moja verzija je sa džemom od marelice, a odličan je i sa nekim nougat namazom umjesto džema, pa ko šta voli, neka izvoli.😁👍🏻 




❄️ Sastojci:

💫300 gr pšeničnog oštrog brašna

💫1/2 praška za pecivo

💫1 kesica limun šećera

💫150 gr maslaca

💫3 žumanjka

💫2 kašike pavlake 


❄️Za premaz:

💫3 bjelanjka

💫100 gr šećera

💫100 gr kokosovog brašna

💫 Džem od marelice (a za nougat verziju 80 gr nekog nougat namaza) 


❄️Brašnu dodajte prašak za pecivo, limun šećer, šećer, maslac i žumanjke. Dodajući pavlaku zamijesiti glatko tijesto.

❄️Podijeliti tijesto na 2 dijela. Iz jednog dijela oblikovati kuglu, zamotati u streč foliju i ostaviti u zamrzivač na 15 min.

❄️Drugi dio tijesta razvaljati i prekriti dno tepsije (32 x 20 cm).

❄️Premazati džemom od marelice ili nougat kremom.

❄️Bjelanjke izmiksati u čvrst snijeg, a zatim uz miksanje dodati šećer i na kraju umiješati kokosovo brašno. Smjesu rasporediti preko džema.

❄️Tijesto iz zamrzivača naribati preko kokosove smjese.

❄️Peći u rerni zagrijanoj na 180° oko 25 minuta.

❄️Ohlađeno, rezati na kocke.

❄️Po želji možete posuti šećerom u prahu, što ja nisam uradila. Dovoljno su slatke i dekorativne i bez njega.😀

❄️Zaista preukusan kolačić, idealan za blagdane koji dolaze. Sigurna sam da će se svima svidjeti. 👍🏻👍🏻👍🏻🤗

Primjedbe

Popularni postovi