PILEĆA JETRICA SA HRSKAVIM PATLIDŽANOM

Šta se događa s ljudima? Jedno kažu, drugo rade... jedno misle, drugačije se ponašaju... Nešto hoće, ni sami ne znaju šta...

Treba se ponekad sastati sam sa sobom i porazgovarati, onako... Za promjenu!


A ja kad kažem ovo ću za ručak to i napravim.😂 Nema laži, nema prevare. 

Danas dinstana pileća jetrica sa lukom i patlidžan iz frajera. Šta reći, osim super! 💗🤭

Imali smo i supu.😂




Jetricu napraviti zna svako. Dinstala na malo ulja, dodala crveni luk na rebarca, suhi začin, biber i to je to.


Dva patlidžana sam ogulila i izrezala na kocke. Začinila solju, biberom, crvenom paprikom, bijelim lukom u granulama, dodala 1 kašiku maslinovog ulja i sve izmiješala. Ostavila da odstoji 10 min.

Zatim sam sve to posula sa par kašika integralnog brašna i potresla da se fino obloži.


Pekla u frajeru na 200° oko 20 min (prethodno poprskala sa malo ulja), na pola vremena protresla i dobila na kraju divan, hrskav patlidžan jako ukusan. 


Po želji patlidžan možete preliti sa malo pavlake, mi nismo. 


Dobar tek i vama!


Ugodan vam ostatak ovog zimskog dana! 🫶🏻🌨️❄️

--------------





Primjedbe

Popularni postovi