PALAČINKE SA TIKVICAMA

 Ne znam da li ste probali palačinke sa tikvicama? 💓

Mi ih obožavamo, jer se mogu puniti svim i svačim, a okus je svaki put drugačiji. 🫶🏻


Ovo je samo moj prijedlog i način kako ih ja pravim.

Možete ih mazati feta sirom, staviti preko toga razne šunke, salate, rukolu, paradajz, krastavce, zarolajte, možete i preliti nekim sosom i eto savršenog obroka.

Mi ćemo ih premazati sa sirom i staviti rukolu, doner meso, preliv.




Priprema je jednostavna:

2 tikvice srednje veličine oprati i izrendati na sitnije rende, posoliti i staviti u cjediljku da puste vodu i da se ocijede. Posebno u zdjeli žicom umutiti 2 jaja, posoliti, pa doliti vode ovisno koliko palačinaka želite. Zatim dodavati brašno.

Mjere nisam pisala, jer je sve ovisno o količini koju želite. 

Zatim ocijedite tikvice, dodajte u smjesu i sve izmiješajte. Ja sam dodala i sušenog kopra i zaista bude super. Trebate dobiti gušću smjesu nego za klasične palačinke.


Tavu dobro zagrijati, premazati sa malo ulja i staviti jednu kutlaču smjese. Kašikom lijepo oblikujte palačinku, treba biti deblja i pecite da lijepo porumeni sa jedne strane, pa okrenite na drugu.

Redajte jednu na drugu u poseban tanjir. 

Pokrijte čistom krpom do upotrebe.

Budu sočne i zaista jako ukusne, a kopar im daje poseban okus.

Uživajte i vi.🫶🏻❤️💗💌

Puno pozdrava svima u prolazu.💋

---------------





Primjedbe

Popularni postovi