VERDURA

Ovo jednostavno jelo mogu jesti bukvalno cijelo ljeto! Baš se "furam" na ljetne recepte, a ljeta i nema :-(....

Odlično ide uz bilo koju vrstu pečenog, kuhanog, grilovanog ili pohovanog mesa.

Meni najčešće bude kompletan obrok. Divno miriše, zdravo je, nije masno i ne zahtijeva ni vještinu, ni trud. Isjecite povrće začinite, pomiješajte, ubacite u pleh, pecite...i voila! :)

Po pravilu u ovo jelo ide i mrkva i svježi paradajz, ali danas u mom frižideru nije bilo tih artikala :D




Sastojci:



  • 500 gr svježe paprike
  • 4 tikvice srednje veličine
  • 1 veći patlidžan ili 2 manja
  • 2 velike glavice crvenog luka
  • 5-6 režnjeva bijelog luka
  • 2 kašike svježe isjeckanog peršuna
  • 2 kašike svježe isjeckanog celera (lišće)
  • malo svježeg komorača
  • 1 kašičica svježeg vlasca ili suhog
  • malo origana
  • 2-3 kašike ulja
  • 1 kašika paradajz pirea
  • so
  • biber
  • vegeta
  • čaša vode (2,5 dcl)
+

  • mrkva
  • svježi paradajz 


Tikvice i patlidžan operite (nemojte guliti) i odstranite vrhove. Isjecite po dužini na veće komade.

Crveni luk isjeći na krupnija rebarca. Režnjeve bijelog luka samo prepolovite.

Paprike očistite i presijecite po dužini, a ako su krupne onda na četiri dijela.
Komorač isjecite na manje komadiće.
Ako stavljate mrkvu i paradajz, mrkvu isjecite po dužini na četiri dijela, a paradajz na osmine.

U veći pleh poredati pripremljeno povrće. 
Posebno izmiješati vodu, ulje, paradajz pire, so, biber, svježi peršun, vegetu, celer, vlasac, origano i svježi paradajz. Preliti preko povrća u plehu i sve dobro izmješati francuskom kašikom.

Pleh pokriti aluminijskom folijom i staviti u rernu zagrijanu na 180°.

Peći pod folijom oko 30 minuta, zatim odstranite foliju, koliko vam je ukuhala voda, dodajte još malo vode i vratite u rernu da se peče još 15-tak minuta. 



Poslužiti toplo uz neko meso ili kao samostalan obrok.

Prijatno :)

Na kraju to sve izgleda ovako:








Primjedbe

  1. Zanimljiva ideja, nisam tako nešto probala napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam to napraviti, ondnosno napravila sam, u receptu ništa ne piše, no jel se to jede u sklopu nekakve dijete? Piše gore de to možete jesti cijelo ljeto, znam da je puno ljudi cijelo ljeto na dijeti. Ja nisam na dijeti, pa meni to uopće nije išlo, malo sam probala, no to je obično, pusto povrće, kakvo inače "moram" jesti kad sam na dijeti. Mi smo veći dio toga bacili. Nismo to uspjeli pojesti ni kao prilog uz druga jela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovana Torta-torta-tortica sve je stvar ukusa. JA mogu jesti ovo cijelo ljeto, jer je zdravo, može biti prilog uz sve vrste mesa, može se jesti samo uz mileram, neki slani sir i slično, dakle mnogo je kombinacija. Ja nastojim da se hranim zdravo i nije to nikakva dijeta, odlično je za sve one koji vode računa o prehrani.
      Lijep pozdrav.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi