ČOKO TORTA

Ovo je bila moja rođendanska torta. Recept je od gospođe Zurke Zurafete Omeragić Buza, moje prijateljice na FB, ali objavljujem recept ovdje za sve moje prijateljice koje nemaju FB profil.

Moram reći da je oduševila sve koji su je probali. Jednostavan način pripreme, a okus je prosto perfektan!

Toplo preporučujem za probati!


Sastojci za koru:

7 jaja
7 kašika šećera
7 kašika brašna
4 kašike kakao praha
1 čaša od 2 dcl - ulja
1/2 šoljice vode (šolja za crnu kafu)
1 prašak za pecivo

Krema:

750 ml mlijeka
3 pudinga od čokolade
10 kašika šećera

+

300 gr čokolade za kuhanje
1/2 l slatkog vrhnja

Jaja i šećer dobro izmiksati. Ja sam ih miksala oko 20-tak minuta, da se masa udvostruči i posvijetli (tako ćete imati rahliji biskvit). Dodati potom ostale sastojke, smjesu fino sjediniti, dobro umutiti i peći u plehu od rerne obložen pek papirom na 180 stepeni oko 10-tak minuta.

Ispečenu koru ohladiti pa je isjeći po dužini na 3 jednaka dijela.

Prah za puding od čokolade izmiješati sa 10 kašika šećera, od 750 ml mlijeka odvojiti 18 kašika i sve zajedno dobro izmiješati da nema grudvica. Ostatak mlijeka zakuhati i skuhati puding. Pokriti prozirnom folijom (kako se ne bi stvorila korica na vrhu) i ostaviti da se potpuno ohladi.

U šerpu izliti slatko vrhnje, dodati izlomljenu čokoladu i sve skupa zagrijati neprestano miješajući žicom dok se čokolada istopi. Ne treba zakuhati. Skloniti sa ringle i ostaviti da se potpuno ohladi na sobnoj temperaturi. Ja sam ipak nakon hlađenja na sobnoj temperaturi smjesu stavila u zamrzivač nekih 10-tak minuta.

Ohlađenu smjesu sa vrhnjem izmiksati oko 30-tak sekundi pa u nju kašikom dodavati kašiku po kašiku ohlađenog pudinga i neprestano miksati. U početku ćete imati grudvice ali će one miksanjem nestati.

Od ove količine sastojaka dobije se puno kreme i možete obilno filovati kore, premazati tortu okolo pa i iskoristiti za dekoraciju kako sam i ja uradila.

SAVJET: Prvo pripremite kremu, pa tek onda krenite u spremanje biskvita.

Kore budu divno sočne (od količine ulja koja se dodaje u biskvit), prilično su teške i preukusne.

Na pladanj staviti prvu koru, obilno premazati kremom, zatim drugu koru, premazati kremom, treća kora i premazati svu tortu okolo.

U špric za dekoraciju staviti ostatak fila i dekorisati tortu po želju. Posuti šarenim bombonicama, ribanom čokoladom, sjeckanim orasima ili lješnjacima...zavisi šta volite.

Ostaviti u frižider da prenoći (tada je najbolja), a ako vam se žuri dobro ohladite i isjecite na kriške.



Sigurna sam da ćete i vi biti prezadovoljni.



Presjek:



Primjedbe

  1. Da li torta moze da se radi u kalupu promera 28 cm?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, samo podijelite smjesu i pecite 3 kore ili režite.

      Izbriši
    2. Molim vas, koliko dugo trebam peci biskvit u kalupu za torte od 28 cm ako ne mislim dijeliti kore nego sve odjednom peci? Hvala

      Izbriši
  2. Molim vas da mi kazete koliko dugo bih trebala peci sastojke za biskvit u kalupu ta torte velicine 26 cm, s tim da bih odmah pekla cijelu smijesu pa onda naknadno rezala. Hvala puno

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi