BASBOUSA - ARAPSKI GRIZ KOLAČ

"Basbousa" - arapski griz kolač. Toliko jednostavan, a predivne arome i sočan.
Moram reći da sam, za razliku od originalnog recepta, koristila za mjeru čašu od 2 dcl (original 2,5 dcl) i slijedeći put ću povećati količinu agde, znači duplu mjeru. Iovako je sočan, ali treba biti još sočniji 😀 I smanjila sam količinu šećera u agdi (sladak je), a umjesto čaše mlijeka (ili jogurta) možete kao ja, staviti 2-3 kašike milerama.
Napisati ću kako sam ga ja pravila.




Mjera je čaša od 2 dcl i peče se u plehu promjera 30 cm.

Potrebno je:
-1 šolja šećera
-1 šolja brašna
-1 šolja kokosovog brašna
-1 šolja ulja
-2-3 kašike milerama
-1 šolja griza
-1 vanilin šećer
-1 prašak za pecivo
-3 jaja

Agda:
-1 šolja šećera
-1 šolja vode
-2 kašike limunovog soka

Umutiti jaja i šećer mikserom da bude pjenasto. Dodati redom sve ostale sastojke i dobro sjediniti. Sipati u nauljen i pobrašnjen pleh i peći 30 minuta na 200° (moja je sa ventilatorom i taman je bio super pečen, vi prilagodite svojoj rerni).
Dok se peče kolač, stavite u šerpu šećer i vodu, pa kad prokuha dodati 2 kašike soka od limuna ili narandže. Neka kuha jos 2 minuta.
Ispečen vruć kolač preliti agdom, posuti kokosom i ostaviti da se dobro ohladi.
Sjeći na kocke ili rombove i poslužiti.



Primjedbe

Popularni postovi