SALATA OD PAPRIKA "MARTA"

U sestrinoj staroj knjizi recepata za zimnicu, našla sam i ovaj odličan recept za predobru salatu.
Jednostavna za pripremu, a zaista jako, jako, jako ukusna. Idealna uz bilo koje meso, hamburgere, šnicle ili kao samostalan namaz.
Pravila sam u tri verzije: sa senfom i sa majonezom, pa i u kombinaciji to dvoje.
Probajte, nećete se pokajati.




Sastojci:

- 30 paprika
- 3 veće glavice crvenog luka
- 4-5 režnjeva bijelog luka
- 1/2 l bijelog alkoholnog sirćeta
- 1 velika kašika soli
- 2 velike kašike šećera
- lovorov list
- 600 gr senfa
- 6 dcl ulja

Paprike oprati, očistiti i narezati na sitnije kockice. U sirće dodati istu količinu vode pa pristaviti na vatru. Dodati so, šećer, lovor, te sitno nasjeckan crveni i bijeli luk. Kad zavri dodati parike i kuhati 10-tak minuta.
Ocijediti paprike.
Posebno miješati senf sa uljem da se dobije pjenasta masa i u tu smjesu dodati ocijeđene paprike. Sve dobro izmješati i stavljati u tegle. U svaku teglu odozgo nasuti malo ulja i dobro zatvoriti poklopac.
Napominjem da ukoliko radite sa majonezom, ne trebate dodavati ulje jer je majoneza sama od sebe dovoljno masna.




Primjedbe

  1. Hvala. Već godinama ubacujem u tražilicu Marta salata i tražim ovaj recept. Kad sam bio dijete (sad imam 60) moja mama je svake godine za zimnicu radila ovu salatu i svi smo se u njoj davili. Obzirom da je stvarno jednostavna mogu je i sam napraviti. Još jednom hvala!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi