TART SA DŽEMOM I JABUKAMA (integralna varijanta)

Zdravija verzija tarta, tog savršenog prhkog zalogaja koji se topi u ustima.

Da bih postigla neku manje kaloričnu verziju, koristila sam džem od marelica sa zaslađivačem, nakisele jabuke i naravno u tijesto sam stavila integralna brašna.

Ako vam se dopada, zašto ne probati? :)





Sastojci za prhko tijesto i za kalup promjera 28 cm:



  • 250 gr integralnog brašna (miješala sa raženo i ječmeno)
  • 125 gr putera
  • 2 kašike smeđeg šećera
  • 1 jaje
  • 1 kašika mljevenog lana
  • 1 kašika kiselog vrhnja (12% m.m.)
Za premaz:
  • 5-6 kašika džema od marelica
+

  • 3-4 jabuke
  • cimet
  • šećer u prahu


Sve sastojke za tijesto izmiješati rukom, a podrazumijeva se da puter treba biti sobne temperature.

Formirati lopticu, zamotati u streč foliju i u frižider na 30-tak minuta.

Razvaljati tijesto na pobrašnjenoj podlozi i lagano utisnuti u kalup za tart.
Premazati džemom od marelica.

Jabuke oguliti i isjeći na kriškice pa poredati po džemu.

Odozgo posuti cimetom (ja stavim više jer cimet obožavam).


Posuti i šećerom u prahu.

Peći na180° oko 15 minuta da lijepo porumeni.



Prohladiti i pred posluživanje posuti šećerom u prahu i sa još malo cimeta.

Ja sam baš uživala...i jednostavno i ukusno :)



Primjedbe

Popularni postovi