INTEGRALNI KEKSIĆI SA BRUSNICAMA

To što me nije bilo neko vrijeme ovdje sa novim receptima, moram pripisati nedostatku vremena i nekom osjećaju umora, karakterističnom za ovo godišnje doba.

I naravno, ne znači da nisam mislila na sve vas koji me pratite na ovom blogu.
Kuhalo se tu i tamo, ali se nije stiglo fotografisati sve, pa idemo sa onim što sam zabilježila u proteklih mjesec dana.

Za početak - predivni prhki integralni keksi sa suhim brusnicama...nestali su uz jednu popodnevnu kafu.

NAPOMENA: Količinu šećera prilagoditi vlastitom ukusu, ja izbjegavam preslatko, pa mi je ovo bilo dovoljno.



Sastojci za prhko tijesto:


  • 200 gr raženog brašna
  • 100 gr heljdinog brašna
  • 200 gr integralnog pšeničnog brašna
  • 250 gr putera
  • 2 jaja
  • 2 kesice vanilin šećera
  • 4 kašike smeđeg šećera
  • 2 kašike pavlake
+

  • suhe brusnice


Pomiješati sve vrste brašna, pa u njega dodati na kockice isječen puter koji je omekšao na sobnoj temperaturi. Lagano rukama zamijesiti, pa dodati šećer, vanilin šećer, pavlaku i blago umućena jaja. Sjediniti i izmijesiti rukama da se dobije kompaktno čvrsto tijesto.

Zamotati u streč foliju i staviti u frižider na pola sata.

Razvaljati tijesto na pobrašnjenoj podlozi i modlom sjeći kekse u oblike koje želite.

Redati ih na pek papir. Na svaki keksić utisnuti po jednu suhu brusnicu.


Peći u rerni zagrijanoj na 180° 10-tak minuta da lijepo porumene.

Poslužiti uz kafu ili čaj.

Podjednako su ukusni i topli i hladni, prhki i jednostavno savršeni.





Primjedbe

Popularni postovi