HRONO POGAČICE

Jutros sam imala svoj prvi hrono doručak (faza restrikcije)!
Pogačice koje ću predstaviti su mi se baš dopale. Toplo pecivo za doručak je uvijek fenomenalno.
Uz njih sam pojela pureću šunku, namazala malo putera i popila nezaslađen zeleni čaj.

Od ove mjere ćete dobiti 6 malih pogačica, tako da sam riješila problem i za naredna 2 dana, obzirom da se hljeb jede samo ujutro.



Mjera je čaša od jogurta (180 ml):



  • 1 jaje
  • 1,5 čaša raženog brašna
  • 1 čaša heljdinog brašna
  • 1 mala kašičica sode bikarbone
  • 1 čaša kisele vode
  • 1 kašika maslinovog ulja
  • 1/2 male kašičice limunovog soka
  • kašičica mljevene morske soli
  • sjemenke kima


Žicom umutiti jaje sa kiselom vodom. Dodati raženo i heljdino brašno, sodu bikarbonu, so, maslinovo ulje i limunov sok. Sve dobro sjediniti i ostaviti smjesu da odstoji 10-tak minuta.

Uključiti rernu na 250°.

Pleh staviti u rernu da se zagrije.

U zagrijan pleh staviti pek papir i kašikom redati pogačice. Za jednu su vam dovoljne 2 kašike smjese. Ako želite možete ih zagladiti vlažnom kašikom, meni su ljepše ovako rustične.

Posuti morskom soli i kimom.

Staviti pogačice u rernu, smanjiti temperaturu na 200° i peći ih 10-tak minuta.

Ovako izgledaju tek ispečene:


Presjecite, namažite malo putera, stavite krišku pureće šunke, uzmite koji cherry paradajz i navalite:



A sad se bacam na pripremanje hrono ručka!

Pozdrav :)

Primjedbe

Popularni postovi