KREM TORTA SA BANANAMA

Ne poznajem skoro nikoga ko ne voli slastice sa bananama, posebno djeca.
Ova torta je također bila na mom Božićnom meniju i dopala se apsolutno svima.

E sad, ja ne bih bila ja kad ne bih radila neke varijacije, tako da sam za ovu tortu pekla kore od kuhanog tijesta, a vi možete naravno peći obični biskvit za tortu koji presječete na pola. Međutim, ja sam htjela da mi gornja kora ima malo valoviti i interesantniji oblik pa sam pravila na ovaj način.

Recept ću napisati kako sam ja radila, a vi možete slobodno praviti uz neke svoje izmjene, kako vam se više dopada.





Sastojci za 2 kore:


  • 5 jaja
  • 125 gr margarina
  • 2 dcl brašna
  • 2 dcl vode
  • malo soli

Krema:


  • 1 l mlijeka
  • 2 pudinga od vanilije
  • 16 kašika šećera
  • 1/2 l slatkog vrhnja
  • 2 kesice želatine
  • 4 banane


Prvo pripremite puding jer treba da se ohladi.

Skuhati 2 pudinga od vanilije u 1 l mlijeka sa 16 kašika šećera i ostaviti da se ohladi. Pokriti streč folijom da se ne formira korica na vrhu.

Sada pripremiti kore.
Vodu i margarin kuhati dok ne prokuha. U to dodati 2 dcl brašna i malo soli. Samo promiješati da se sjedini, a ne kuhati dalje.

Prebaciti u plastičnu posudu i dodavati jedno po jedno jaje. Ne mora se čekati da se ohladi.

Zagrijati rernu na 220°.

Moj kalup za tortu je bio promjera 28 cm. Izrezati dva kruga prečnika 28 cm i na svaki razmazati polovinu pripremljene smjese.

Svaku koru peći u zagrijanoj rerni oko 10-15 minuta da lijepo porumeni.

Ostaviti kore da se ohlade. 

Na pladanj za serviranje staviti jednu koru, a oko nje staviti obruč za tortu.

Želatinu natopiti sa 4 kašike hladne vode i ostaviti da nabubri.

Izmiksati slatko vrhnje u čvrst šlag i u njega dodavati kašiku po kašiku ohlađeni puding neprestano miksajući. Kad se krema fino sjedini, želatinu otopiti na skroz laganoj vatri (ne smije prokuhati) da se istopi, zatim u želatinu staviti kašiku pripremljene kreme od pudinga, promiješati i sve vratiti u smjesu od pudinga i vrhnja i izmiksati da se fino poveže.

Banane isjeći na kriške i pokapati limunovim sokom.

Na prvu koru staviti polovinu četvrtinu pripremljene kreme, poredati rezane banane, pa drugu četvrtinu kreme. Zatim staviti drugu koru pa opet dio kreme, banane i dio kreme na vrh. Sve skupa staviti u frižider da se fino stegne.

Za dekoraciju sam od tučenog vrhnja oduzela 4-5 kašika i dodala malo žute boje i ekstrakta banane pa izmiksala i time dekorisala ohlađenu tortu.

Najbolje da prenoći u frižideru. Uživajte :)







Primjedbe

Popularni postovi