POHOVANI PATLIDŽAN IZ RERNE

Nije me u kuhinji bilo danima, bilo me je koliko sam morala - ali ne onako kako sam navikla i željela. 
Naime, 31.7.2014. umrla je moja mama i nekako nisam imala ni volje ni želje fotografisati, kuhati, pisati... Tuga ostaje, ali život ide dalje, htjeli mi to ili ne.

Nakon ove pauze, polako se vraćam u normalu, koliko je to moguće. 

Evo prijedloga za jedan lagan ručak. 
Pohovane patlidžane ste sigurno spremali, ja sam ih izbjegavala zbog ulja koje upiju, pa mi je nekako bilo teško za želudac, a i izbjegavam suvišnu masnoću. Na ovaj način dobit ćete predivno pohovan patlidžan, hrskav okolo i mekan unutra. Odličan uz bilo koju vrstu mesa ili jednostavno uz neki sir, mileram i slično.



  • 2 patlidžana
  • so
  • biber
  • 1 mala kašika bijelog luka u granulama
  • 10-tak kašika brašna
  • 2 šolje prezle
  • 3 jajeta
  • ulje

Patlidžane oguliti, isjeći na krugove ili uzdužno na kriške debljine 0-5 do 1 cm, posoliti i ostaviti da odstoje oko pola sata.

Zatim ih dobro oprati i ocijediti.

Pleh od rerne obložiti pek papirom. 
Brašno pomiješati sa bijelim lukom, soli i biberom. Jaja umutiti.

Svaki kolut ili krišku patlidžana uvaljati u mješavinu brašna, zatim u jaja pa u prezlu. Savjet je da prezlu sipate malo po malo u tanjir i tako valjate, jer ćete tako izbjeći da vam se sve zamrlja i navlaži, pa neće biti kako treba.

Redati patlidžane na papir. Kada je sve gotovo preko svakog patlidžana pokapati malo ulja i peći u rerni zagrijanoj na 210 stepeni oko 15 minuta, zatim ih okrenuti i peći sa druge strane još 10-tak minuta.

Dobar vam tek :)





Kod mene su bili prilog uz teleću jetru sa grila i bilo je odlično :)


Primjedbe

Popularni postovi