LONAC SA PILETINOM

Ovaj predivan recept vidjela sam ovdje i odlučila da ga danas isprobam.
Moram reći da je ručak odličan i da se dopao i mojim ukućanima.

Dodala sam još neko povrće koje nije navedeno u originalnom receptu i koristila sam sok od paradajza, a ne komade svježeg paradajza i bez obzira na te male izmjene - jako sam zadovoljna ovim varivom.

Ukoliko se odlučite da probate, nećete se pokajati...imat ćete i zdrav i jako ukusan obrok.



Potrebno je:


  • 500 gr pilećeg mesa (koristila sam file, a možete i odkoštene batake i zabatake)
  • 1 glavica mladog kupusa
  • 1 glavica crvenog luka
  • 4 režnja bijelog luka
  • 2 mrkve
  • 1 dcl soka od paradajza ili 3-4 svježa paradajza kako je navedeno u originalnom receptu
  • nekoliko cvjetova karfiola
  • nekoliko cvjetova brokula
  • 150-200 gr rezanaca (izlomila sam ih)
  • vegeta
  • so
  • biber
  • svježe sjeckana menta, peršun i celer
  • malo sušenog vlasca

Piletinu isjeći na manje komade. Na ulju propržiti piletinu, isjeckan bijeli i crveni luk. Prodinstati pa dodati izrezanu mrkvu, začiniti po ukusu. Naliti vode da ogrezne i kuhati oko 15 minuta. Dodati kupus isječen na manje komade, sok od paradajza ili svježi paradajz koji ste ogulili i isjekli na manje komade pa kuhati sve skupa oko sat vremena na laganoj vatri. 

10-tak minuta prije nego će jelo biti kuhano dodati cvjetove karfiola i brokolija.
Rezance posebno skuhati, ocijediti i dodati u kuhano varivo. Promiješati i povegetiti i pobiberiti. Na kraju posuti svježe sjeckanom mentom, peršunom i celerom i prokuhati samo par minuta.

Poslužiti toplo.

Prijatno :)






Primjedbe

Popularni postovi