GRAH IZ RERNE

Jučer je bio kišovit, tmuran i prohladan dan. Grah mi nekako ide u zimskom periodu, u proljeće i ljeto ga spremam jako rijetko ili nikako.

E obzirom da je dan bio takav kakav je, pripremila sam nam grah iz rerne i stvarno su svi bili zadovoljni ručkom.

Moram reći da ga možete u rerni duže ukuhati da dobijete skroz gust grah, nešto kao gravče na tavče, ja sam ipak ostavila nešto tekućine, jer moji tako više vole.

Probajte i vi, dopast će vam se :)




Sastojci:


  • 800 gr graha (koristila sam iz limenke, a možete ga i prethodno skuhati i ocijediti)
  • 300 gr crvenog luka
  • 4 režnja bijelog luka
  • 200 gr kobasice ili hrenovki
  • 1 kašika mljevene crvene paprike
  • 1/2 kašičice ljute crvene paprike (opcionalno ako volite)
  • biber
  • 1/2 kašike brašna
  • vode po potrebi
  • malo soli
  • 2 kašike sjeckanog svježeg peršuna
  • 3 isjeckane zelene paprike + 3 cijele paprike
  • 2 lovorova lista
  • 2-3 kašike ulja

Lonac sa uljem staviti na ringlu i zagrijavati na umjerenoj temperaturi. Kad se zagrije, dodati kobasicu ili hrenovke isječene na kolutiće, sitno sjeckan crveni luk i isjeckanu zelenu papriku. Dinstati dok luk požuti, a zatim začiniti sa biberom, mljevenom crvenom paprikom i ljutom paprikom. Dodati brašno i sve skupa promiješati. Sada je vrijeme da ubacite i ocijeđen grah pa dolite vode samo da prekrije sastojke. Kuhati 15 minuta.

Kad se malo zgusnulo, začiniti sa soli i dodati sitno sjeckan peršun i lovorov list. Kuhati još 10-tak minuta. Ako je pregusto dodajte malo vode, ako je prerijetko, kuhajte duže da ispari višak tekućine. 

Sve skupa izliti u posudu za pečenje. Očišćene cijele paprike uroniti u grah tako da se i one napune smjesom i sve skupa zapeći u rerni zagrijanoj na 180 stepeni oko 20 minuta.


Odozgo posuti sa još malo sjeckanog peršuna.



Poslužiti toplo :)




Primjedbe

Popularni postovi